AdWords prijzen
- Account aanmaken
- Metingen waarborgen
- Campagnes opzetten
- Advertentiesgroepen aanmaken
- Advertenties schrijven
- Zoekwoorden kiezen
- Maandelijkse optimalisatie
- Maandelijkse rapportage
Enkele campagnes
- 6
- 15 per campagne
- 2 per advertentiegroep
- 3,0 uur per maand
- Direct een offerte
Reguliere campagnes
- 6
- 10 per campagne
- 2 per advertentiegroep
- Direct een offerte
Intensieve campagnes
- onbeperkt
- onbeperkt
- onbeperkt
- Direct een offerte
Een Google AdWords professional zorgt voor rendement
Google AdWords is het advertentieprogramma. De meeste mensen kennen de advertenties in de zoekmachine, maar Google AdWords biedt meer. Zo is het mogelijk om met Google AdWords in een groot netwerk van aangesloten website te adverteren om zo de juiste doelgroep welke zich in een specifieke fase van de klantreis bevindt, te bereiken. Dit netwerk heet het Google Display netwerk. Met diverse advertentietypen is het mogelijk om hierin te adverteren. Ook het herbenaderen van bezoekers die op je website zijn geweest behoord tot de mogelijkheden. Het AdWords advertentiesysteem dat ooit in oktober 2000 het levenslicht zag is in de loop der jaren staat uitgebreider en complexer geworden. Nog steeds is het voor veel bedrijven interessant om ermee te adverteren. Vooral vanwege het feit dat je zelf bepaalt wat je eraan uitgeeft en precies kunt meten wat het je oplevert. Om zoveel mogelijk uit Google AdWords te halen, is het verstandig om hiervoor een specialist in te schakelen. Een AdWords specialist brengt vaak een fee in rekening, maar in de regel is het zo dat u die fee ruimschoots terugverdient aangezien de AdWordsspecialist ervoor zorgt dat de kosten per conversie zo laag mogelijk zijn. Google AdWords heeft erkende certificaten in het leven geroepen zodat professionals kunnen aantonen dat ze kennis hebben van het adverteren met het Google AdWords advertentiesysteem. Via deze link kun je mijn Google Certified Professional certificaten bekijken.